Design logo și identitate
Logo design și identitate pentru un product informațional FSM EXPERT (Field Service Management Expert).
Ideea proiectului:
Produsul informațional FSM EXPERT (Field Service Management Expert), este un sistem bazat pe cloud pentru gestionarea de la distanță a personalului de teren și mobil. Urmărește starea personalului, locația acestora și acțiunile efectuate. Ajută la prezicerea mișcării și locației geografice a angajaților, atribuirea de sarcini acestora și urmărirea stării de execuție. Folosește tehnologia GPS pentru a poziționa cu precizie muncitorii și de a prezice ora sosirii lor la client. Păstrează statistici financiare cu privire la câștigurile personalului de teren, pregătește documentele și generează rapoarte analitice.
Ideea cheie a brandului este de a găsi un angajat ideal care să rezolve complexul de sarcini care îi sunt atribuite.
Imagine de brand: încrezător, inovator, onest, non agresiv, tehnologic – totul este gândit de la început, mereu acolo și gata să ajute, expert inteligent în domeniul său, navigator care gestionează toate procesele informaționale, rapid, flexibil, cu demnitatea de caracter masculin puternic. Clar. De inteles. Deschis.
Imagine cheie: Ideea cheie a imaginii vizuale este de a ajuta șeful companiei, să-și rezolve problemele. Platforma este mâna sa dreaptă, asistent informațional, responsabil, executiv, angajatul „ideal” pentru șeful oricărei companii.
Principalul element grafic al logo-ului este abrevierea FSM + EXPERT.
Logo-ul este modern, tehnologic, cu un „caracter masculin puternic”. Dinamica literelor FSM EXPERT din logo stabilește direcții diferite, deoare ce se pot observa în componența sa niște săgeți, care ne arată calea. Logoul în sine seamănă și cu un model tehnologic.
Am folosit culori roșu și gri, ceea ce sporește vizual masculinitatea sa. Este puternic, încrezător, energic, autosuficient.
Slogan: Onest. Inovator. Asistentul tău de informații.